בדיקת יציבות עמודי תאורה ברשויות מקומיות

תשתית תאורת הרחוב ברשויות המקומיות צורכת בממוצע 40% מכלל צריכות האנרגיה של הרשות. בחלק ניכר מהרשויות מדובר בתשתיות ישנות מאוד (מרכזיות, עמודי וגופי תאורה). דבר זה גורם לבעיות בטיחות הקשורות לתחזוקה השוטפת של המערכות ושמסתיימות לעיתים בקריסת עמודי תאורה או גופי/זרועות תאורה המותקנים בראשי העמודים.

מאחר ועלות החלפת עמודי תאורה גבוהה יחסית, ברוב הרשויות לא ניתן כלכלית להחליף כל עמוד ישן רק בשל גילו. לפיכך, המפתח הוא לבצע בדיקות יציבות לעמודי תאורה ישנים בכדי לאתר רק את אותם עמודים הנמצאים בסכנת קריסה.

הפתרון החדשני של גדיר הנדסה:

חברת גדיר הנדסה משמשת כנציגה בארץ של החברה הגרמנית Rei Lux שפיתחה טכנולוגיה מתקדמת, יעילה, אמינה ופשוטה לביצוע מדידת אל-הרס זולה יחסית לבדיקת יציבות עמודי תאורה. חברת Rei Lux פועלת מעל 30 שנה במדינות כגון: גרמניה, צרפת, הולנד, בלגיה, אנגליה, דנמרק, אוסטרליה ועוד.. ובדקה עד כה מעל 2 מיליון עמודי תאורה. הטכנולוגיה מוכחת ונבדקה כבר בעיריות תל-אביב, ראשל"צ, ב"ש, נתניה, כ"ס ועוד.

בטכנולוגיה חדישה זו מפעילים על העמוד את אותם הכוחות הסטטיים והדינמיים שהעמוד אמור לעמוד בפניהם עפ"י ת"י 812, ובודקים את יכולת עמידותו בעומסים. הניטור ממוחשב ולבדיקה זו שתי תוצאות חד-משמעיות:
א. העמוד תקין וניתנת לו אחריות של 3 שנים ואישור בדיקה של מכון התקנים.
ב. העמוד אינו תקין ונדרש להחליפו בהקדם.

מלאו את הפרטים ונשמח לעמוד לרשותכם