בקרת חשבונות חשמל ומים

בקרת צריכה והוצאות חשמל ומים:

חיסכון באנרגיה מתחיל בבקרה שוטפת והדוקה על צריכות והוצאות החשמל והמים של הארגון. ארגונים מחוייבים בגין צריכת החשמל שלהם במתח גבוה או במתח נמוך ע"י ספק החשמל (חברת החשמל, ספק חשמל פרטי או בעל הנכס המושכר) במבנה תעריפים מורכב הכולל מספר סוגי תעריפים הנקבעים ע"י הרשות לשירותים ציבוריים חשמל. בנוסף, ברוב המקרים חשבונות החשמל אינם קלנדריים ולכן בדיקה נכונה ומעמיקה שלהם אינה טריוויאלית. כמו כן ארגונים מחוייבים ע"י ספק המים שלהם (הרשות המקומית או מקורות) במבנה תעריפים שיש לבדוק את תקפותו ונכונותו.

כאשר לארגון יש הוצאות חשמל/מים גבוהות וריבוי חשבונות חשמל/מים נושא בקרת הצריכות והוצאות החשמל והמים מחייבות מערכת מקצועית המצויידת בכלי ניתוח מתקדמים. גדיר הנדסה עושה שימוש במערכת מומחה לניתוח חשבונות החשמל (מערכת "יהל") ובמערכת מומחה לניתוח חשבונות המים (מערכת "יובל") פרי פיתוח עצמי. המערכות הללו מהוות את בסיס הנתונים המרכזי של הארגון בכל הקשור לחיובי החשמל והמים ומאפשרות להפיק דוחות בקרה בחתכים שונים.

גדיר הנדסה מעניקה שירות של בקרת צריכה והוצאות חשמל ומים לארגונים רבים כגון: משרדי ממשלה וגופים מוסדיים, עיריות ומועצות, חברות תקשורת, חברות דלק, רשתות קמעונאיות ועוד.

נשמח לתאם איתך פגישה בארגונך, ללא כל התחייבות, על מנת להציג בפניך ביתר פירוט כיצד ניתן להתייעל אנרגטית בארגונך.